FISA DE INTRARE IN SERVICE

FISA DE INTRARE IN SERVICE

 Procedura de trimitere a produselor in service

 Pentru clientii din Bucuresti :

           Echipamentele se aduc personal la sediul nostru din Soseaua Virtutii nr.10,bl.R11B,sc.3,ap.67,parter,sector 6.

           Receptia produselor se face pe baza fisei de intrare. Diagnosticarea se face in cel mult o saptamana,urmand ca reparatia sa fie efectuata in aceeasi zi in care avem confirmarea clientului.

Pentru clientii din provincie :

             Echipamentele se trimit la sediul nostru prin curier,intr-un colet bine ambalat si sigilat,pe care va rugam sa lipiti adresa noastra.

            In colet va rugam sa introduceti FISA DE INTRARE IN SERVICE completata cu datele echipamentului si datele dvs.de contact.

              Curierul (FAN Courier, URGENT Curier) poate sosi la sediul dvs.pentru preluarea coletului.

               Plata transportului este suportata de catre client integral tur-retur,in afara cazurilor de garantie. Pentru cazurile in care in colet este adaugat un laptop ce necesita interventii in garantie, plata transportului va fi impartita intre firma noastra si beneficiar.

               Contravaloarea reparatiei se achita la primirea coletului in sistem ramburs in cazul in care nu se notifica o alta modalitate de plata.

Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Va invitam sa consultați Politica de confidențialitate

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close