In service Packard Bell prima si cea mai importanta etapa in procesul de reparare a unui laptop sau netbook este diagnosticarea.
Aceasta presupune demontarea completa a laptopului sau netbook-ului si identificarea cu exactitate a defectului si a componentelor defecte folosind echipamente si oameni specializati.
Procesul de diagnosticare variaza in functie de defectul aparut, in cea mai mare parte a cazurilor, simptomele sunt asemanatoare sau chiar aceleasi pentru mai multe defecte.
Echipa noastra de tehnicieni face tot posibilul pentru a oferi un timp de diagnosticare cit mai scurt.
In momentul in care se stabileste diagnosticul veti fi informat telefonic sau prin e-mail de natura defectului, modul de reparatie, durata reparatiei, precum si costul acesteia. Reparatia laptopului se face doar dupa ce primim acordul clientului.
Cele mai intalnite defecte la service laptop Packard Bell:
Situatiile descrise mai sus sunt doar o mica parte a problemelor ce pot aparea la un laptop si pe care service-ul nostru Service Packard-Bell le poate rezolva.
Pentru orice alta problema a echipamentului dumneavoastra nu ezitati sa ne contactati.
Suntem in fiecare zi mai buni pentru ca se poate si detinem tehnologia corespunzatoare!
Nu ezitati sa ne contactati daca sunteti in cautarea unui service profesionist.
Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Va invitam sa consultați Politica de confidențialitate
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.