Imediat ce laptopul a ajuns la receptia noastra de service reparatii electronice, laptopului i se face o diagnosticare primara. Dupa o inspectie vizuala, in functie si de defectele reclamate de utilizator, se poate spune pe loc daca :
– laptopul are nevoie doar de inteventii software sau are nevoie de service laptop;
– laptopul are nevoie de curatare pentru a functiona in parametrii termici;
– laptopul are HDD-ul defect si trebuie inlocuit ;
– tastatura este defecta din cauza uzurii sau a intrat in contact cu lichide;
– alimentatorul este defect si trebuie inlocuit cu unul nou ;
– display- ul laptopului este defect sau spart ;
– bateria trebuie inlocuita sau are defecte pe etajul de incarcare-alimentare;
– are defecte pe placa de baza si in ce etaj ar putea fi acestea;
Dupa aceasta diagnosticare primara se poate face o aproximatie intre limite de pret / reparatie .
Daca pretul aproximativ de reparatie este acceptat de catre client se completeaza fisa de intrare in service laptop (bon comanda reparatie) .
Laptopul este atribuit unui tehnician service IT pentru demontare, curatare si diagnosticare complexa pentru a stabili ce anume de pe placa de baza este defect si trebuie inlocuit sau reparat.
Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Va invitam sa consultați Politica de confidențialitate
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.